Странице

Web Zabava

Muzika na webu - Zabava humor - Zabava na internetu - Zabava testovi - Zabava za decu - Zabava video...




Izrada Web Stranica – Idealno Zanimanje ?

AKTUELNO Plate izrađivača web stranica na najvišem su nivou posle dotcom booma 2000. godine. Web programeri sve su traženiji i sve skuplji!

Izrada web stranica

Popularnost Interneta otvara nove mogućnosti komunikacije i osvajanja tržišta. Trgovanje posredstvom Interneta ne poznaje granice. Na tom prostoru identifikacija se ostvaruje pomoću teksta, slike i zvuka koji se kombinuju u raznim oblicima animacije, pokretnih slika i dinamičkih objekata.

Izgled i raspored prezentovanih materijala, pored sadržaja vrlo je bitan uslov posećenosti Internet stranica o čemu zavisi i uspešnost u ostvarivanju tržišnih ciljeva postavljenih prethodnoj odluci o predstavljanju na Internetu.

Ako vas nema na internetu - ne postojite, maksima je novog stoleća.

A popularno zvani web developeri ili oni koji izrađuju web stranice sve su bolje plaćeni.

Prognoze za budućnost svakako su svetle. Vlasnici malih biznisa, privatnici i pojedinci sve se više priklanjaju svetskom trendu bivanja u cyber prostoru.

Uz pojedince koji žele ostaviti traga u svetu interneta, koji upravo i žive od online poslovanja, svest je napredovala do te mere da su gotovo svi uvideli da je pojava na netu bitna za ugled kako firme tako i samog pojedinca, bilo da promoviše sopstveni posao ili sebe licno.

I sada se vraćamo na sam naslov ovoga posta.

Gde smo tu mi? Ima li još prostora za nove mlade programere. Jesu li profi kursevi za izradu

Web prezentacija teški za učenje, skupi i koliko nam vremena treba da sve to savladamo.

Hmm. Pa, ukoliko se baziramo na izradu web stranica alatima koje koristi vecina programera

Na svetu, uključujući i po koji specijalni softver, mislim da rešenje postoji. Ili hajdmo da

Kažemo, bar sam ga JA našao za sebe, a Vi ipak morate sami odlučiti.

Paket vrhunskih alata za izradu WEB sajtova. Sada ste se mozda i uplasili.... Sta ce to meni?
Suština paketa je zapravo kompletan KURS izrade sajtova i to u VIDEO formi sa najpreciznijim opisima kako se i sta radi na pravi PROFESIONALAN nacin.


I opet pitanje... Mogu li ja to? Pa naravno, sve je objašnjeno na lak i jednostavan nacin, ja sam

ga savladao, onako početnički za 10 dana, i to učeći u svojoj kući. Meni je u početku najviše

Značila ONLINE podrška a to se takodje dobija. Posle 15 dana uradio sam svoj prvi profi sajt,

A danas radim po koji za prijatelje i poznanike.

Za sada toliko.
Za Vašu procenu vrednosti čitavog projekta pogledajte besplatan kurs na http://net.infozarada.com/
Pogledajte, ponešto naučite pa procenite sami. Kazu da do 2012. svaka osoba na svetu imati svoj sajt, dakle prostora za nove mlade programere ima.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Izrada Web Stranica – Idealno Zanimanje ?"

poklon