Странице

Web Zabava

Muzika na webu - Zabava humor - Zabava na internetu - Zabava testovi - Zabava za decu - Zabava video...




Brena protiv Cece u junu na Ušću!


Ako sve bude onako kako planiraju ekipe koje brinu o karijeri dve naše najveće folk zvezde Lepe Brene i Cece Ražnatović, može se desiti da jun sledeće godine dočekamo sa dva koncerta koja će biti održana maltene u isto vreme na istom mestu.

Naime, kako „Alo!“ saznaje, kompozitor Aleksandar Milić Mili je predložio Breni da održi koncert na Ušću u junu, a Ceca je još prošle godine najavila novi album i koncert na Ušću za jun sledeće godine.
- Smatram da je za Brenu izuzetno mali prostor „Beogradska arena“ i želja mi je da joj ja organizujem koncert na Ušću. Prvo, ona petnaest godina nije pevala u Beogradu, a jun sam odabrao jer sam sve velike stvari uradio u tom mesecu pa bih želeo da i ovaj koncert bude baš tada - kaže za „Alo!“ Mili.
Autor dodaje da će novi album najverovatnije tada i izaći, tako da će to ujedno biti i promocija i koncert.

- Trebalo bi da do juna, po svim planovima, završimo snimanje Breninog novog albuma, tako da bi ona Beograđanima predstavila ujedno i novi, ali i album „Uđi slobodno“, kojim je napravila pravi povratak i imala izuzetno uspešnu turneju - otkriva kompozitor i kaže da mu ne smeta što neki tvrde da pesme vlasnice „Granda“ liče na Cecine.
- To poređenje mi godi. Pikaso uvek liči na Pikasa. Naravno da moje pesme uvek liče na mene, one su moj pečat - tvrdi Mili.
Do Breninog komentara nismo uspeli da dođemo do zaključenja ovog broja, ali mišljenje mnogih je da, ako do sudara zvezda dođe, to može biti i konačni pokazatelj koja od dve zvezde je i najveća u istoriji estrade.
Po procenama, trenutno je mrtva trka.

Ceca: Sve je moguće

Folk diva kaže da nije isključeno da na leto na Ušću ukrste koplja.
- Za sada ništa nisam planirala, ali nije isključeno da ću u junu imati koncert i promociju novog albuma - kaže Ceca za „Alo!“

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Brena protiv Cece u junu na Ušću!"

poklon